Saturday, January 27, 2007

روحوا القلوب ساعة وساعة

أرسل لي أحد أصدقائي هذه اللعبة وهي عبارة عن رجل يستيقظ ليجد نفسه في غرفة مغلقة لها باب واحد وبدون نوافذ ويوجد بالغرفة مكتبة به عدة أرفف وساعة وحائط وجهاز كمبيوتر وترابيزة وكنبة ويحاول الخروج من هذه الغرفة.
اللعبة موجودة في موقع (أفضل الطرق لإضاعة يومك) وفعلاً اللعبة ممكن تأخد وقت طويل جداً جداً جداً للخروج من الغرفة .. ومثل هذه اللعبة تسبب لي ضيق شديد إذا لم استطع حلها ولو تابعت محاولات حلها يسبب لي ضيق آخر بسبب كل هذا الوقت الضائع في مجرد لعبة ..
لذلك فقد حاولت حلها وبعد حوالي نصف ساعة ولما طال الوقت بحثت عن حلها ع الأنترنت (بصراحة ما بقاش عندي صبر زي الأول)
هذا هو رابط تحميل اللعبة وهي من نوع فلاش .. لمن أراد المحاولة وياريت اعرف كل واحد وصل لفين ؟؟
أما إن كنت مثلي غير صبور أو زهقت وعايز تعرف الحل فإليك بعض الإرشادات وليس الحل كاملاً .. اضغط هنا الإرشادات
لا تضيع وقتك معها .. حاول فقط للاستمتاع

1 comment:

BinO said...

الاخ العزيز ماعلينا
انا جيت أكتب الرد هنا عشان تشوفه أن شاء الله
و شكراً علي اللعبة حجربها لسه
و اليك التعليق


الاخت نوارة
جزاكم الله خيراً علي زيارتك العزيزة
و أح أقولك لو 1000 زاروني مفهومش حد بيفهم يبقي انا خسرت كتير
انما لو واحد زارني و بيفهم لو حتي 1% يبقي انا كسبت كتييييييييير . علي كل حال انا بكتب علي أمل أني أغير مش بس تهلييل و خلاص , ومش منشف دماغي .
و انا مجتش مدونتك غير مرتين لأن الحوارات مكررة و نفس الدماغ مش بتتغير .
الاخ العزيز ماعلينا انا شرف كبير لي انك بتقرأ اللي انا بكتبه حتي لو كان كلام تعبان.
انا مش بتاع مشاكل بس اللي مابيشوفش من الغربال يبقي أعمي :)