Tuesday, April 24, 2007

ملحق بالبوست السابق

البوست السابق عبارة عن محاكاة لموضوع آخر بنفس العنوان [اسمي محمد] ينتشر في المدونات والمنتديات ويتبادل على الإيميل .. وكنت أظن أنه منتشر لدرجة تعفيني من الإشارة إليه .. حماية لنفسي ولحضارتكم من حرقة الدم والعكننة التي يسببها لي هذا التائه المشوش ..

ولكن .. ومع أن من حضراتكم من قرأ الموضوع الأصلي بالفعل وأدرك تماما وجهة نظري إلا إنه يبدو أن من حضراتكم أيضاً من لم يقرأ البوست الأصلي ... ومن حضراتكم من لم يقرأ البوست الذي كتبته وظن انه إعادة للبوست الأصلي .. ففضلت قبل الرد على حضراتكم التأكد من اكتمال الصورة

فإليكم رابط البوست الأصلي .. واحذر إنه يحرق الدم ويعكنن

وهذا رابط واحد فقط والموضوع منتشر جداً

وأنبه أن المكتوب في البوست السابق باللون الأحمر هو الاختلافات التي أجريتها على الأحداث .. ويبقى لي تعليق على قصة محمد الأصلية أذكرها في بوست قادم إن شاء الله

وللجميع مني فائق التحية والتقدير

6 comments:

محمد عبد الغفار said...

أيضاح كان لابد منه

عصفور المدينة said...

عداك العيب وقزح

BinO said...

أنا مش الناس ديه يا ماعلينا يا أخويا
أنا كنت عارف القصة
:)
وبعدين انا أسمي محمد برضه

أمــانــى said...

لالالالالالا
محمد الاولانى احسن من اللى على المنتدى وكمان ما كملتش قرايتها لانى بأكره المنتديات ههههه
وفقك الله لما فيه الخير
تحياتى لك ولمحمد الاولانى
ربنا يظله ويظلك ويظل المسلمين بعرشه يوم القيامة ياااااااارب امين لانه اتقى الله من ايام شبابه وليس الاخر
:D

BinO said...

السلام عليكم
يا ماعلينا عندي ليك عرض مش حتقدر ترفضه
أن شاء الله
انا كنت قلت لك اني عايزك في موضوع من قترة
المهم
الموضوع هو بدء موقع أخباري علي الكتاب والسنة و أنت مدعو للأنضمام لأدارة التحرير
:)
هو طبعاً مش موقع مستقل حتي الأن
ولكنه بداية تجريبية
أحنا في مرحلة أقرار السياسة التحريرية ومحتاج رأيك
ومحتاج أيميل ليك عشان أضيفك لقائمة المحررين

mohand said...

السلام عليكم
والله انا كمان قريت الموضوع بتاع محمد الاولاني
وقريت موضوعك
احزنني موضوعه
واعجبني موضوعك
وندعو الله للجميع بالهداية
----------------------
ابقي تعالي هنا يا باشمهندس وقولي رايك ايه في موضوع البيست بوست
لو كان وقتك يسمح طبعا
http://best-post.blogspot.com/
تحياتي